/Files/images/psiholog/oform/0bPw3uSc4e.jpg

П'ЯТЬ МОВ ЛЮБОВІ ДО ДИТИНИ

Діти по-різному відчувають любов, але кожній дити­ні вона необхідна. Існує п'ять способів виразити свою любов до дитини:

Дотик - один із найважливіших проявів лю­бові до дитини. У перші роки життя дитині необ­хідно, щоб дорослі брали її на руки, обіймали, гладили по голові, цілували тощо. Тактильна лас­ка однаково важлива і для хлопчиків, і для дівча­ток. Виражаючи свою любов до дитини цього віку за допомогою ніжних дотиків, голубіння, поцілун­ків, ви домагаєтеся більшого емоційного відгуку, ніж словами «Я тебе люблю».

Слова заохочення. Коли ми хвалимо дитину, ми дякуємо їй за те, що вона зробила, чого досягла сама. Проте не треба хвалити дитину надто часто, адже тоді слова втратять усю силу і сенс. Кожна похвала має бути обґрунтованою та щирою.

Час, присвячений спілкуванню з дити­ною, - це ваш подарунок для неї. Ви ніби гово­рите: «Ти потрібна мені. Мені подобається бути з тобою». Іноді діти, для яких батьки не знаходять достатньо часу, саме поганими вчинками привер­тають до себе їхню увагу: бути покараним краще, ніж бути забутим. Тож як би ви не були заклопо­тані, потрібно приділяти час не лише хатнім спра­вам, перегляду телепередач, іншим задоволенням, а насамперед - своїй дитині.

Подарунок. Багато батьків використовують подарунки, щоб «відкупитися» від дитини. Діти, які одержують ці подарунки, починають вважати, що любов можна замінити різними речами.

Слід пам'ятати, що ні кількість, ні коштов­ність подарунків не відображують силу почуття. Справжній подарунок дарують щиро: не в обмін, а просто так.

Допомога. Кожного дня діти звертають­ся до нас з різними запитаннями, проханнями про допомогу. Завдання дорослих - почути за­питання та відповісти на них, вчасно допомогти дитині. Якщо дорослі допомагають дитині і ро­блять це з радістю, то душа дитини наповнюється любов'ю. Якщо батьки буркотять і сварять дити­ну, така допомога її не радує. На кожному етапі розвитку дитини ми по-різному виражаємо свою любов до неї. Дуже важ­ливо обрати саме ту форму вираження (дотик, слова заохочення, час, подарунки, допомогу), яка веде до серця дитини.

ЩО РОБИТИ КОЛИ ДИТИНА ПЛАЧЕ

1 .Всі діти відчувають деякі стреси - незалежно від того , наскільки у них люблячі батьки. Найважливішою функцією плачу є зняття напруги і відновлення нормального психічного стану .
2 . Дорослі часто прагнуть зробити все можливе , щоб дитина перестала плакати, тому , що не розуміють значення цього стану , а також тому , що воно викликає у них стрес і потребу виплакатися самим. Таке ставлення до плачу передається з покоління в покоління.
3 . У відповідь на подібну реакцію діти вчаться стримувати свої сльози.
4 .Наслідком такого придушення можуть стати проблеми емоційного і поведінкового характеру , нездатність дітей повністю розкрити свій потенціал , а в майбутньому - зумовлені стресами захворювання.
5 .Цих негативних наслідків можна уникнути , якщо дорослі усвідомлюють користь плачу , подолають свої власні негативні почуття і створять атмосферу емоційної захищеності , яка потрібна дітям для того , щоб поплакати і позбутися від накопиченого стресу.

Реакція на плач дитини

Основна теза даної роботи полягає в тому , що плач допомагає людям різного віку знімати стрес. Плач являє собою стан фізіологічного збудження , слідом за яким настає глибока релаксація . Він є дуже ефективним засобом зняття напруги , зниження кров'яного тиску і зменшення частоти серцебиття . Разом зі сльозами з організму виводяться гормони стресу , і таким чином відновлюється його фізіологічний баланс (гомеостаз ) .
Визначити , коли плач виступає як стрессопоніжающего механізму у немовлят , не завжди легко , оскільки вони вдаються до нього також і для вираження своїх насущних потреб. У міру того як діти починають освоювати мова , комунікативна функція плачу поступово знижується. А ось його роль щодо усунення стресу мова виконувати не здатна. Після того як у малюка повністю сформуються мовні навички , його плач вже перестає служити засобом передачі повідомлень.
Зрозуміло , коли у дитини трапляється якась неприємність , наприклад він застряг під стільцем , безглуздо нерухомо стояти поруч і говорити : "Давай , поплачь ! " Насамперед у будь-якій подібній ситуації потрібно зробити все можливе , щоб усунути причину його дискомфорту.
Коли яка-небудь стресова ситуація повторюється неодноразово , також важливо по можливості усувати джерело стресу. Наприклад , якщо дівчинка постійно ображає свого молодшого брата , то , просто дозволяючи малюкові плакати кожен день , ви не вирішите проблему , оскільки джерело його стресу є постійним . Потрібно змусити старшу сестру припинити вести себе подібним чином .

Розвиваючі загадки для дітей
Сьогодні все більш популярним стає методика раннього розвитку дітей. Більшість матусь починають вчити своїх малюків практично з пелюшок. Проте в цій непростій справі потрібно знайти золоту середину , щоб не отримати зовсім радісну картину : дитина , зі сльозами на очах , безпорадно дивиться на маму, у яка з суворим обличчям вже 25 разів повторює назви букв.
Найкраще займатися з малюком в ігровій формі. І в цьому Вам допоможуть загадки для дітей. Їх роль у розвитку дитини дуже велика. За допомогою загадок дитина вчиться пізнавати навколишній світ , систематизує свої знання про нього , розвиває уяву , логічне та образне мислення , тренує свою пам'ять і збагачує лексикон. Дитячі загадки дозволяють в легкій формі познайомити малюка з різними поняттями , предметами і явищами , а так само замислитися про їх особливості .
Найкраще загадувати дитині загадки при кожному зручному випадку в невимушеній обстановці. Наприклад , загадки про овочі або загадки про фрукти потрібно загадувати влітку у бабусі в селі . Адже дитина буде одночасно чути і бачити відгадку , зможе за зовнішнім описом овочів або фруктів швидко розгадати загадку . Фрукти і овочі можна використовувати в якості нагороди за відгадайте загадку . Малюкові дуже сподобатися з'їсти те , про що розповідала мама.
Загадки про тварин можна загадувати в зоопарку. Там маляті буде дуже цікаво побачити як виглядають тварини , що вони їдять , як доглядають за своїми малятами. Загадавши загадку , можна попросити малюка знайти в зоопарку цієї тварини і погодувати його чим-небудь . Загадки про домашніх тварин можна загадувати також у бабусі в селі . Можна за допомогою загадок привчити дитину до догляду за тваринами . А як малюкові сподобається в якості винагороди парне молоко!
А ось із загадками про пори року буде трохи складніше , адже доведеться щоразу чекати цілих 3 місяці , щоб загадати їх. Але тим і цікавіше й інтригуюче буде малюк чекати цієї пори року. Наприклад , загадки про зиму будуть доречні , коли ви з малюком катаєтеся на санках , робите сніговика .Маля з великим інтересом буде розглядати дерева , одягнені в білі шубки. А самим головним героєм загадок про зиму буде , звичайно ж , Дід Мороз. Яка дитина не любить Діда Мороза?
Дитячі загадки про осінь теж дуже цікаві , адже восени так красиво , все в жовто -червоних кольорах , спіють фрукти і овочі , йде листяних дощик. За допомогою таких загадок ви навчите малюка розбиратися , коли настає зима чи осінь , що природно в цей час . Загадуйте частіше загадки своїм малюкам і вони будуть радувати вас своїм стрімким розвитком !
АБЕТКА ВИХОВАННЯ
/Files/images/psiholog/oform/Slovar-300x300.jpg

А – абетку виховання повинні знати всі батьки

*****

Б– будьте при дітях обережними у своїх вчинках

*****

В – вас запитують – уважно слухайте, дайте відповідь

*****

Г – говоріть із дитиною у зрозумілій для неї формі

*****

Д – дайте можливість дитині виявити самостійність

*****

Є – єдність між педагогами і членами сім’ї – запорука успішного виховання

*****

Ж– життя дитини повинно бути заповненим посильною працею, роботою

*****

З – знайте: основи виховання закладаються з раннього дитинства

*****

І – ігри для дитини – запорука здорового фізичного розвитку

******

К – корисно знати – любов до дитини має бути поміркованою

*****

Л– любов до землі, рідного краю виховуйте з дитинства

*****

М – мама і мир – найдорожче для дітей

*****

Н – ніколи не говоріть дітям неправду

*****

О – одяг дітей має бути охайним

*****

П – прагніть бути з дітьми завжди справедливими

*****

Р – розмовляйте з дітьми частіше, співайте разом

С – стежте за своєю поведінкою, бо діти наслідують вас

*****

Т – трудитися дітей навчайте з раннього віку

У – успіх у вихованні залежить від здорової атмосфери в сім’ї

*****

Ф – фізкультура для дитини повинна стати улюбленим уроком

*****

Х – хай завжди дитина відчуває інтерес до себе

Ц – цілеспрямованість у вихованні допоможе досягти значних успіхів

*****

Ч– частіше бувайте з дитиною на природі

*****

Ш – шум – ворог здоров’я дитини

*****

Щ – щастя і радість дітей – у ваших руках

*****

Я – якщо хочете, щоб ваша дитина була ввічливою, справедливою, чесною, ставилась до всіх з любов’ю, самі намагайтесь дотримуватись усіх цих порад

Кiлькiсть переглядiв: 133

Коментарi